01. Marketingová strategie
GPS Dozor je služba satelitního sledování vozidel, která pomáhá podnikatelům efektivně spravovat svůj vozový park a ušetřit náklady, zejména díky elektronické knize jízd.
O marketing GPS Dozoru se starám již velmi dlouho a je zároveň hlavní náplní mé každodenní práce. Kromě konkrétních marketingových aktivit, které uvádím níže v článku, řídím marketingovou strategii celé firmy, aby její tržby každým dnem rostly.
Nyní firma roste každoročně v průměru o
02. Manažer výkonnostních kampaní
Největší podíl na takovém růstu firmy mají bezesporu naše výkonnostní PPC kampaně. Zejména na Facebooku, ale také na Google či Seznamu. Jejich manažování je jednou z náplní mé práce. Spolu s agenturou se staráme o PPC kampaně, tvoříme reklamní texty, grafické podklady či video reklamy. Samozřejmostí je pravidelné vyhodnocování a optimalizace reklam.
03. Správa obsahu webu a sociálních sítí
Marketing GPS Dozoru však není založen pouze na reklamách. Obsahuje i mnoho dalších oblastí, jako je například pravidelné publikování článků na webu, nové landing pages či komunikace skrze sociální sítě. Díky tomu je GPS Dozor blíže svým zákazníkům a pomocí pravidelných článků odpovídá na jejich časté dotazy kladené na Google či Seznam vyhledávači.
04. E-mailing
V GPS Dozoru se snažíme o co největší automatizaci všech procesů uvnitř firmy. Jednou z nich je také pravidelný e-mailing potenciálním i novým zákazníkům. Cílem tohoto kanálu je seznámit zákazníky se službou GPS Dozor, přiblížit jim její výhody a ukázat systém, který jim dokáže ulehčit práci a snížit náklady. Některé e-maily mají zároveň přimět nerozhodné zákazníky ke koupi.
05. Návrh webových stránek
Služba GPS Dozor se kontinuálně vyvíjí a roste. Je tak důležité udržovat zákazníky v obraze ohledně nových funkcí a nabídek. Pravidelně proto navrhuji nové stránky na web a tvořím landing pages pro různé akce či kampaně.
06. Zpracování dat a vyhodnocování výsledků
Marketing není pouze kreativní činnost. Jeho součástí je pravidelné vyhodnocování dat a reporting. Jelikož GPS Dozor není e-shop a nejsou všechny konverze 100% měřitelné, je potřeba nasbíraná data ručně doplnit a dostat do vhodné formy pro report. Na základě výsledků z těchto dat je možné plánovat nové aktivity a online kampaně.